Nyheter
: Vid störningar följ oss på
twitter.com/landgangen
19 Juni 2013 kl. 07:27
Startsida
|
Hjälp
|
Sök
|
Logga in
|
Registrera
----- Veckans bild -----
M/S MSC Federica i Singapore 21 december 2006
© Foto: Thomas Larsen
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Landgången - sjöfartscommunity
»
Sjöfart
»
Färjeklaffen
(Moderatorer:
Henrik J
,
Jessika
,
Stefan A
,
Palle
) »
A2-hytter på Silja Serenade
Sidor: [
1
]
Gå ned
« föregående
nästa »
Skriv ut
Författare
Meddelande
Kladde72
Antal inlägg: 330
«
skrivet:
22 Juni 2012 kl. 18:39 »
Jag har en fråga till er som har åkt med Silja Serenade. Jag och min mor har alltid fått A2-hytter på däck 5 antingen i mitten av båten eller i bakre delen av båten. Finns dessa hytter någon annanstans också? Vi skulle gärna vilja ha hytten lite högre upp och gärna i främre delen. Vet ni några bra hyttnummer?
Klaudija
Loggat
Oskari
Kön:
Antal inlägg: 2 275
Bäst på Åbolinjen
SV: A2-hytter på Silja Serenade
«
Svara #1 skrivet:
22 Juni 2012 kl. 18:56 »
Om du tittar på valkeatlaivat så kan man se vart flera hytter ligger, dock inte A2.
http://koti.welho.com/valkeatlaivat/kuvat/laivasto/kansikartat/siljaserenade1990-2012.htm
Loggat
Skaraborg stolthet heter Skövde IK!
Mikael Hammarlund
Kön:
Antal inlägg: 171
En Östersjökryssning då och då måste jag nog ha!
«
Svara #2 skrivet:
23 Juni 2012 kl. 19:19 »
Jag har alltid haft A2 på däck 9 och 10 i de mittersta korridorerna, typ korridorerna 5, 7, 4 och 2.
A2 Promenade ligger dock bara i de aktre av dessa fyra korridorer, dvs i 5 och 7. Är inte hundra om detta, men ganska säker.
Loggat
KOMMANDE RESOR:
6 juli: Kryssning med M/s Isabelle.
FEA
Kön:
Antal inlägg: 3 298
«
Svara #3 skrivet:
24 Juni 2012 kl. 13:13 »
Enligt däckplanen på Valkeat Laivat finns det inga A2-hytter utan enbart A4-hytter på däck 5, och är det en sådan du menar så finns de ju på massor av platser ombord.
Loggat
Här finns de flesta av mina bilder i högre upplösning: (Vill du ha ännu högre upplösning så kan du maila mig om originalformat så får vi se vad jag kan ordna)
Bilder av FEA, Franz Airiman
Var vänlig använd inte mina bilder utan tillstånd, tack. Please do not use my pictures without permission, thank you.
trasher
Antal inlägg: 48
«
Svara #4 skrivet:
24 Juni 2012 kl. 14:17 »
Boka en B2 allergihytt så får du en A2 hytt med fönster på styrbords sida i fören
Loggat
Kladde72
«
Svara #5 skrivet:
24 Juni 2012 kl. 16:35 »
Jag bokade en A2 hytt eftersom vi är två som åker. Mailade till silja och frågade om detta, och dom sa att dom har skrivit i deras dator att jag ska ha en A2 hytt så långt fram som möjligt på båten och ganska högt upp.
Klaudija
Loggat
FEA
Kön:
Antal inlägg: 3 298
«
Svara #6 skrivet:
24 Juni 2012 kl. 16:53 »
Citat från: Kladde72 skrivet 24 Juni 2012 kl. 16:35
Jag bokade en A2 hytt eftersom vi är två som åker. Mailade till silja och frågade om detta, och dom sa att dom har skrivit i deras dator att jag ska ha en A2 hytt så långt fram som möjligt på båten och ganska högt upp.
Klaudija
Du kan boka en A4-hytt även om du reser själv, hur många det är i hytten spelar ingen som helst roll, den kostar lika mycket ändå, de tar ju betalt per hytt och inte per person.
Loggat
Här finns de flesta av mina bilder i högre upplösning: (Vill du ha ännu högre upplösning så kan du maila mig om originalformat så får vi se vad jag kan ordna)
Bilder av FEA, Franz Airiman
Var vänlig använd inte mina bilder utan tillstånd, tack. Please do not use my pictures without permission, thank you.
Mike
Kön:
Antal inlägg: 71
«
Svara #7 skrivet:
10 Juli 2012 kl. 21:26 »
Fast då vill det ju till att det finns A4-hytter lediga från fyrapersoners grupper.
Det är mycket osäkert att önska hytter på TS. Det har bara funkat en gång av fyra för mig.
Citat från: FEA skrivet 24 Juni 2012 kl. 16:53
Du kan boka en A4-hytt även om du reser själv, hur många det är i hytten spelar ingen som helst roll, den kostar lika mycket ändå, de tar ju betalt per hytt och inte per person.
Loggat
Kladde72
«
Svara #8 skrivet:
17 Juli 2012 kl. 19:08 »
Får man plats att ställa en rollator i den hytten om man fäller ihop den. Tänker på min mamma som ska ha sin rollator med sig. Hur är det med sådana där handikapphytter? Är dom A-hytter?
Klaudija
Loggat
Sidor: [
1
]
Gå upp
Skriv ut
« föregående
nästa »
Gå till:
Välj destination:
-----------------------------