Nyheter: Vid störningar följ oss på twitter.com/landgangen 19 Juni 2013 kl. 07:27
----- Veckans bild -----

M/S MSC Federica i Singapore 21 december 2006
© Foto: Thomas Larsen

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem. *

A2-hytter på Silja Serenade
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  

A2-hytter på Silja Serenade
Författare Meddelande
Kladde72

Antal inlägg: 330

« skrivet: 22 Juni 2012 kl. 18:39 »

Jag har en fråga till er som har åkt med Silja Serenade. Jag och min mor har alltid fått A2-hytter på däck 5 antingen i mitten av båten eller i bakre delen av båten. Finns dessa hytter någon annanstans också? Vi skulle gärna vilja ha hytten lite högre upp och gärna i främre delen. Vet ni några bra hyttnummer?

Klaudija

Loggat
Oskari

Kön: Man
Antal inlägg: 2 275

Bäst på Åbolinjen

« Svara #1 skrivet: 22 Juni 2012 kl. 18:56 »

Om du tittar på valkeatlaivat så kan man se vart flera hytter ligger, dock inte A2.

http://koti.welho.com/valkeatlaivat/kuvat/laivasto/kansikartat/siljaserenade1990-2012.htm
Loggat

Skaraborg stolthet heter Skövde IK!

Mikael Hammarlund

Antal inlägg: 171

En Östersjökryssning då och då måste jag nog ha!

« Svara #2 skrivet: 23 Juni 2012 kl. 19:19 »

Jag har alltid haft A2 på däck 9 och 10 i de mittersta korridorerna, typ korridorerna 5, 7, 4 och 2.
A2 Promenade ligger dock bara i de aktre av dessa fyra korridorer, dvs i 5 och 7. Är inte hundra om detta, men ganska säker.
Loggat

KOMMANDE RESOR:

6 juli: Kryssning med M/s Isabelle.
FEA

Antal inlägg: 3 298

« Svara #3 skrivet: 24 Juni 2012 kl. 13:13 »

Enligt däckplanen på Valkeat Laivat finns det inga A2-hytter utan enbart A4-hytter på däck 5, och är det en sådan du menar så finns de ju på massor av platser ombord.
Loggat

Här finns de flesta av mina bilder i högre upplösning: (Vill du ha ännu högre upplösning så kan du maila mig om originalformat så får vi se vad jag kan ordna)
Bilder av FEA, Franz Airiman
Var vänlig använd inte mina bilder utan tillstånd, tack. Please do not use my pictures without permission, thank you.
trasher

Antal inlägg: 48

« Svara #4 skrivet: 24 Juni 2012 kl. 14:17 »

Boka en B2 allergihytt så får du en A2 hytt med fönster på styrbords sida i fören Leende (smiley)
Loggat
Kladde72

« Svara #5 skrivet: 24 Juni 2012 kl. 16:35 »

Jag bokade en A2 hytt eftersom vi är två som åker. Mailade till silja och frågade om detta, och dom sa att dom har skrivit i deras dator att jag ska ha en A2 hytt så långt fram som möjligt på båten och ganska högt upp.

Klaudija
Loggat
FEA

Antal inlägg: 3 298

« Svara #6 skrivet: 24 Juni 2012 kl. 16:53 »

Jag bokade en A2 hytt eftersom vi är två som åker. Mailade till silja och frågade om detta, och dom sa att dom har skrivit i deras dator att jag ska ha en A2 hytt så långt fram som möjligt på båten och ganska högt upp.

Klaudija

Du kan boka en A4-hytt även om du reser själv, hur många det är i hytten spelar ingen som helst roll, den kostar lika mycket ändå, de tar ju betalt per hytt och inte per person.
Loggat

Här finns de flesta av mina bilder i högre upplösning: (Vill du ha ännu högre upplösning så kan du maila mig om originalformat så får vi se vad jag kan ordna)
Bilder av FEA, Franz Airiman
Var vänlig använd inte mina bilder utan tillstånd, tack. Please do not use my pictures without permission, thank you.
Mike

Antal inlägg: 71

E-post
« Svara #7 skrivet: 10 Juli 2012 kl. 21:26 »

Fast då vill det ju till att det finns A4-hytter lediga från fyrapersoners grupper.

Det är mycket osäkert att önska hytter på TS. Det har bara funkat en gång av fyra för mig.

Du kan boka en A4-hytt även om du reser själv, hur många det är i hytten spelar ingen som helst roll, den kostar lika mycket ändå, de tar ju betalt per hytt och inte per person.
Loggat
Kladde72

« Svara #8 skrivet: 17 Juli 2012 kl. 19:08 »

Får man plats att ställa en rollator i den hytten om man fäller ihop den. Tänker på min mamma som ska ha sin rollator med sig. Hur är det med sådana där handikapphytter? Är dom A-hytter?

Klaudija
Loggat

Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: