Nyheter: Vid störningar följ oss på twitter.com/landgangen 17 April 2014 kl. 20:24
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem. *

● Veckans bild ●

M/S Allure of the Seas och M/S Mariner of
the Seas i Cozumel 17 februari 2012
© Foto: Patrik Högfeldt

Dagskryssning kappelskär/stockholm
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  

Dagskryssning kappelskär/stockholm
Författare Meddelande
janne

Antal inlägg: 211

E-post
« skrivet: 09 Oktober 2010 kl. 22:36 »

Hej! Var på en dagskryssning idag lördag till via åland till stockholm. Började med en brunch på rosella som jag tyckete var väldigt god. Fortsatte in  i funclub på frågestund med kryssningsvärden. Klev av på åland och satt och tittade när rosella lag ut. Efter en stund kom silja europa och galaxy in glidande. Jag tycker inte om målningen på galaxy. Hoppas dom målar om till silja färger. Sen klev vi ombord på amorella och hade bokad buffe. Jag tyckte buffen  var god, lite folk, men det var för övrigt väldigt lite folk på amorella. Pratade med en i personalen och hon sa att det skulle bli ca 1700 hundra på lördagkvällen. Jag hadde förväntat mig att det skulle var mera folk en lördag. När vi åkte från uppsala lördag morgon fyllde eckerölinjen nästa tre bussar viking knappt en till kappelskär. Summa trevlig tur god mat tyvär för lite folk..
Loggat
Bo Otterström

Antal inlägg: 1 080

« Svara #1 skrivet: 10 Oktober 2010 kl. 01:03 »

Jag tror att Vikings högre ombordpriser i barer gör en hel del.Sedan upplevs nog M/S Eckerö som mer "gemytlig" än Rosella som kan kännas lite "tråkig" här och var Eckerölinjens koncept med Bussresor till båten är väldigt inarbetat.

Kul att du hade en trevlig dag!

Bosse
Loggat

Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: